Bez ryzyka Pozycjonowanie

Czym jest e-commerce?

Termin może brzmieć zawile, ale mamy z nim obecnie do czynienia nierzadko. Bo e-commerce to nic innego, jak powszechnie rozumiany handel elektroniczny. Najbardziej powszechną jego formą są przede wszystkim sklepy online. To wszelkie działania, które sprzyjają zawieraniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W sprzedaży elektronicznej wykorzystuje się nowoczesne urządzenia, jakim jest smartfon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce utożsamia się z działalnością sklepów online. Ale nie jest to słuszne. Okazuje się bowiem, że taka działalność nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do sklepów w sieci. W licznych przypadkach transakcje handlowe inicjowane elektronicznie mają charakter pośredni. Oznacza to tyle, że zamówienie produktu i płatność za niego jest regulowana drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, ma miejsce w sposób tradycyjny lub odbiera się go samodzielnie. Transakcje elektroniczne miewają charakter bezpośredni. Wtedy wszystkie działania realizuje się tylko i wyłącznie za pomocą Internetu. Tu zamawia się produkt, płaci za niego i w ten sam sposób się go dostaje. Branża e-commerce bardzo sprawnie się rozwija, co determinują głównie zyski, jakie uzyskuje się z handlu elektronicznego. To głównie oszczędność czasu i pieniędzy. Ograniczone koszty dla sprzedających. Lepsze możliwości wyboru, kiedy chodzi o poszukiwane produkty. Handel elektroniczny ma też złe strony. Nierzadko tutaj wymienia się ograniczone możliwości na dokładne zobaczenie towaru. Do słabych stron handlu elektronicznego zalicza się też niebezpośredni kontakt ze sprzedającymi i często spóźnienia w dostawach. Mimo słabych stron branża e-commerce rozwija się bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl